kom att tänka på...

det va ju inte så länge sen noah va så strulig på nätterna. han vaknade varenda timme & skulle ha napp jäveln & jag va så trött & sliten. men sen flera veckor tillbaka har han sovit hela nätter, så underbart. jag klagade så mycket då, att jag aldrig fick sova. då måste jag ju också skriva om att jag e så stolt över honom, att han klarar sig själv nu & att han inte äter på nätterna. massa +++++++ till min fina underbara prins. han e så snäll & så fin, så nyfiken & så söt...

idag har matilda varit hemma från förskolan & vi har haft det så bra. hon & noah har kommit bra överrens & jag har verkligen gett dem tid, har suttit i deras rum typ hela dagen. förutom då på förmiddagen när vi va ute & lekte. tur jag gick ut med dem då...för eftermiddagen har bara varit skit. blåsigt, regningt & mulet...usch usch...sol, sol, strålande sol kom tillbax!!!!!

när staffan kom hem från jobbet va middagen klar (lax & pasta) så vi åt & sen så tog han med matilda till svärmor. han skulle hjälpa henne med nån data & då va det lika bra att matilda följde med, så hon & farmor fick träffas. hon älskar verkligen sin farmor, men jag tror hon älskar hennes hästar lite mer, he he...

medans de va hos svärmor passade jag på & dammsög & noah hjälpte till. va härlig han e...ska vara med överallt...

överraskning: kamilla kom förbi. så glad jag blev...vi drack lite kaffe & pratade en massa innan hon begav sig hem igen. tråkig men som tur e träffs vi igen på lördag...

vi hörs snart igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0