lill lördag!

ja då va det onsdag idag då. det e fortfarande skit väder & det får mig på lite dålig humör. jag som hade tänkt att sola dem här dagarna. på fredag ska jag på klass återträff med gymnasiet gänget & jag vill inte direkt ha ränder. usch det e så fult! man kanske skulle ta & sola solarium??? fast det e ju inge bra om jag fastnar för skiten igen, förr solade jag så där mycket så att det inte ens vart snyggt. men men...jag tyckte det då. då när jag aldrig va nöjd med mig själv, då när jag gjorde massa dumt för att få mig själv att må bättre men det funkade aldrig.
det e konstigt...nu när jag varken ser ut eller väger som jag ville förut så mår jag bättre än någonsin!!! visst har jag bra & dåliga dagar, men det e precis som vem som helst. inte mer & inte mindre. lagom e bäst va???




Kommentarer
Postat av: Syster

Du ska absolut vara nöjd med dig själv, du har ju allt. Älskar dig som alltid.....saknar er nu när man blivit så van att vara tillsammans en hel helg. Ska absolut se till att hälsa på under helgen.

Kram!!

2009-05-06 @ 19:11:59
Postat av: kamilla

Klart jag vill komma till dig!!!! Men Samuel e ju bortrest HELA helgen :( men vadå hade du tänkt dig???

Puss puss puss

2009-05-06 @ 20:44:18
URL: http://kamziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0