måndag!!!

idag har vi varit hemma hela dagen. har velat gått ut några gånger men det har regnat precis varje gång så jag har verkligen inte haft någon lust. jag e noga med att de ska vara ute varje dag men idag kände jag bara för att vara hemma. & konstigt nog så har jag ändå haft fullt upp. barnen ska aktiveras till 100 % & det e ok, jag älskar att vara med mina barn, leka med dem & sjunga med dem. så länge de inte ska bråka förstås. jobbigt när matilda ska trottsa & när hon ska slå noah men annars så har jag haft en toppen dag.
matilda lär sig hela tiden nya ord & noah försöker nu resa sig mot bordskanter & så. så så farligt, jag e så rädd att han ska slå ut sina fina söta tänder.

mina älskade barn, ni e såååå fina, så söta, så underbara...




vid kvart i fyra fick vi besök av svärmor britten & hennes mamma may-britt. jätte kul att de bara kom så där, speciellt idag då staffan skulle bli lite sen på jobbet. jag lagade köttfärssås/spagetti & gjorde en jätte god sallad. alla va nöjda. till & med noah smakade på lite pasta...






noah somnade som vanligt ikväll men matilda ville tydligen inte göra som vi brukar. hon skulle absolut inte ligga i sängen & lyssna på sagor utan hon ville hellre sitta i fotöljen så blev det...


later!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad söta dom är ; )

2009-05-12 @ 08:45:14
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: loppan

LJUVLIGA bilder!!!skön blogg oxå

kram

2009-05-12 @ 20:32:32
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0