mörarp!

nu e vi framme i mörarp ner i skåne. vi kom i för sig fram i torsdags natt men vi har haft det så kul & så fullt upp så jag har inte haft någon tid att blogga.
veronika fyllde 25 år igår så det firades med god mat, tårta, vin & mycket gott sällskap. mycket skratt & massa babbel hela kvällen. barnen har det jätte kul & mina nära & kära e så gulliga & tar hand om dem så man får koppla av lite. just nu sitter jag ute & solar & har barnen inom räckhåll. det e underbart väder & det e så underbart lugnt, jag bara njuter!!!
hoppas ni ockås har det bra. later!

Kommentarer
Postat av: J

Lämna gärna din åsikt angående mitt senaste inlägg.. Bör ungdomar få berätta hur dom vill ha ifall dom dör..?

Skriver du en bra text så kmr du bli länkad! =)

2009-05-03 @ 13:16:33
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0