friskis & svettis!!!!

idag va jag nere på stan & köpte årskort på friskis & svettis. hmmm...det kändes bra när jag köpte den men nu undrar jag hur jag ska sätta igång. ska jag bara börja träna medel pass eller ska jag kanske gå på lite lättare pass till att börja med? min kondition e helt sämst så jag kanske måste ta det lugnt i början...
det blir nog bra. har bokat en tid med en gyminstruktör så jag lär mig alla maskiner så sen e det bara att sätta igång...

annars har det varit lugnt idag. hade michaela en kortis på kaffe imorse & efter det röjde jag massa skit i köket & sen så va det dax att hämta matilda på förskolan. vi tog bussen in till stan & promenerade runt in the city. shit va jag saknar stan! jag älskar verkligen att bo här men jag saknar stan också. jag saknar att ha nära till allt, shopping, vänner mm...men men, man får tänka positivt, man sparar en massa på att undvika stan...he he...

förresten...noah har lärt sig säga pappa, mamma & tack tack...gud va söt han e när han säger det...det e så man vill käka upp han. min sötis, så så söt...han e ju bara 9 månader så man förväntar det inte direkt men han snappar upp så mycket av sin syster tror jag...



såg nyss desperates & jag blev så ledsen att edie dog. visst va hon ganska hemsk men verkligen one of the kind!!! hon gjorde serien...tråkigt att hon nu inte längre syns i serien...det börjar bli lite smått tråkigt, det va bättre förr...men tur greys finns, den serien älskar jag verkligen....!!!!!



nu ska jag nog hoppa i säng...imorgon jobbar staffan sin sista dag för den här veckan. underbart, underbart!!!!
ha det bra mina vänner så hörs vi snart igen....

Kommentarer
Postat av: jenny&elin

hejsan, vi skulle jätte gärna vilja veta vad just du tycker att vi ska skriva mer om på våran blogg så att den blir roligare & att vi får fler läsare (:

2009-05-20 @ 06:54:13
URL: http://filurernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0