onsdag kväll!!!

äntligen! äntligen sover båda ungarna...matilda också alltså. noah e det aldrig några problem med...men ikväll somnade matilda också utan några problem. det e en timma sedan & jag har hunnit plocka undan i köket & tagit en lång dusch..."me like"...
stackars staffan mår fortfarande riktigt dåligt. ögat blir bara värre & värre & nu har han också ont i halsen. min fina, han har varit dålig från & till ett bra tag nu...hoppas att han ska bli bra nu så vi får hitta på saker...tråkigt så här när ena eller den andra e dålig.
jag mår iaf bra. riktigt bra måste jag säga. i måndags va jag ju på friskis & gick igenom maskinerna på gymmet så det har känndes riktigt bra. trodde inte jag skulle komma så här långt men äntligen sig. nu ska jag köra för fullt, bli stark & må bra. i lagom dos!
jag har aldrig riktigt veta va som e lagom när det gäller träning men någon gång måste man ju lära sig....
så nu har jag lovat mig själv att bara träna för att det e roligt & för att det känns bra & träna lagom!!!!

ikväll ska vi bara ta det lugnt. staffan ska spela & jag ska titta på tv. greys e ikväll så det får jag inte missa!!!
så ha en bra kväll mina vänner så hörs vi när vi hörs!!!
jag ska först sätta mig & äta en skål med yoghurt, all-bran dark chocolate & torkad mandel. mums! jätte gott! hellre det än godis va?!



Kommentarer
Postat av: Yasumi

Åh vad glad jag blir, vad härligt att båda somna utan problem :D

Lycka till med träningen!



Kram till dig & din fina familj!

2009-05-28 @ 06:18:34
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: Linda

Halkade in här på din blogg... fin blogg och gulliga barn du har! :-)



Ha en trevlig kväll!

2009-05-28 @ 18:17:08
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0