onsdag!!!

idag e staffan hemma från jobbet. han e förkyld & har fått ögoninflammation. ena ögat e så svullet & jag tycker så synd om min gubbe. vill att han ska ringa vårdcentralen men han själv vill inte det. tror att det ska gå över av sig självt & det får vi hoppas.
matilda e på dagis & noah går runt & charmar oss som vanligt. så go han e...knaprar på flingor & ler hela tiden...

jag mår bättre iaf. både med hälsan & psyket. ibland e det så tråkigt med allt men sen så tänker man efter & inser hur bra man egentligen har det & då e man tacksam...helst innan man har förlorat allt. skulle aldrig klara av att leva utan min staffan & mina älskade barn. de e det bästa jag har...även om jag kan bli trött på dem ibland. jag tror jag behöver komma ifrån lite oftare...träffa vänner & ha lite skoj för mig själv. nu har jag varit mamma ledig i snart ett år så det e dax att göra sig fri, he he...

staffan jobbar två veckor till & sen e han ledig hela sommaren. äntligen kan vi hela familjen vara lediga en hel sommar. va skönt det ska bli...att inte behöva stressa iväg till förskolan & alltid ha en till hand att räkna med när det blir jobbigt! "längtar"


mina fina älskade gubbar!!!

noah poah!

mina favorit tjejer!!!

kusin veronika & matilda!!!


later!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0