patetiskt!

en natt utan sömn & jag går runt  & tycker synd om mig själv. skärpning där! men jag har haft en så jobbig dag, iaf förmiddagen. noah har inte velat sova & jag har inte hunnit gjort något som jag velat, som tex duscha. men efter hämtat matilda på förskolan så vände det tack & lov. matilda la sig i o för sig direkt när vi kom hem men noah va mycket gladare nu & han sov en stund han med.
när matilda vaknade gick vi ut en stund & gungade. & sen när staffan kom hem har det gått jätte bra. ungarna har varit så pigga & glada att man inte kunde förstå hur noah kunde strula så mycket i natt. hoppas att han ska sova i natt!!! visserligen hade han feber ikväll men han har fått en alvedon så vi hoppas att det hjälper!!!!

noah så glad på eftermiddagen!





imorgon ska vi på öppet hus på matildas förskola. det ska bli skoj. har ordnat så veronika kommer & tar hand om noah en stund utifall han e dålig imorgon också.

later!

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sööt blogg ! :D

2009-05-13 @ 21:15:38
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Becca

vilken fin blogg du har! :)

gå gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker om nellys neon kläningar :) hiss eller diss?

2009-05-13 @ 21:15:55
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: KiKi

Så fin han är!Ska komma och käka upp honom imorgon,så se till att han är bytt på innan jag kramar honom! :D

2009-05-13 @ 22:06:40
Postat av: kamilla

Efter regn kommer solsken!!! Så får man tänka hela livet, annars börjar man backa :) Men det e jobbigt när man e i en svacka, fy & ursh för att inte så sova!!! Tänk sen när dom e tonåringar då kommer det vara tvärtom, då kommer man inte få upp dom istället! Alltid något alltså ha ha.. Pussar till dig!!

2009-05-14 @ 13:29:57
URL: http://lillissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0