shit också!

det e klart jag också skulle somna när jag skulle lägga matilda. det e typiskt! jag missade greys, stackars mig! staffan e hos sin pappa ikväll & hjälper honom med hans nya badrum så det har varit tyst & lugnt här hemma. men va skönt jag hade tyckt det varit om jag hade varit uppe & njutit av det. ja ja...jag va så trött ändå så det va rätt skönt att bara somna så där. nu känner jag mig utvilad, jag lär nog inte somna om på några timmar. puh...jag tror jag ska öppna en ny bok...

har ni haft en bra dag idag? även fast inte solen tittade fram försn kvällen? jag har det iaf. michaela har pysslat om mig som vanligt. hon va så gullig & hämtade matilda på förskolan för noah låg & sov. jag slapp väcka honom & det e alltid nice att inte behöva hämta henne.
efter det följde även barnen med in & vi fikade & bakade trolldeg så det rök åt alla håll. jag gjorde egen, rosa vart det.
matilda började bli gnällig så hon fick lägga sig en stund & inte mig emot om ni förstår va jag menar. trodde hon skulle vara uppe hela kvällen ikväll sen men jag fick henne i säng skapligt ändå, typ åtta.

imorgon e hon ledig från dagis, man kanske skulle ta & åka till torshälla öppna förskola. det va länge sen man va där. förut innan noah kom va jag där jämt med matilda, det va alltid så nice att ha ett ställe man kunde åka till när man hade det tråkigt & ville fördriva tiden lite granna. det behövs sällan idag men kan va rätt kul att åka med båda barnen så de får leka av sig lite...får se va klockan e när vi går upp imorgon...mina älskade sjusovare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan:)

Jag skulle vilja veta lite vad du tycker om min blogg? Om du har tid. Försöker förbättra det och är tacksam för all hjälp jag kan få.

Kram

2009-05-07 @ 10:20:49
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Monika

Skönt att somna med sin lilla sessa men otur att du missade Grey´s, det var bra igår :)

Är Matilda ledig idag....var det nått speciellt på dagis som jag har missat för oss har de inte sagt nått till. Kram

2009-05-07 @ 12:58:29
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0