torsdag!

vaknade vid halv åtta. lite sent med tanke på att jag skulle iväg med noah till barnkliniken men som tur så hade jag michaela min fina vän som kom & hämtade matilda & följde med henne till förskolan så jag hann iaf. staffan hade ingen lust att gå med henne då han inte såg riktigt frisk ut, han e lite små otäck med ögat.
men han fick skjutsa oss in till stan iaf. michaela följde också med!!!!

noah hade en vanlig återbesök på barnkliniken ang. hans astma & det va tur att vi gick dit just idag. för just idag så blev han så där rosslig som han brukar bli när han blir förkyld & läkaren kunde då lyssna på honom. hon konstaterade att han e väldigt rosslig & höjde dosen på hans medicin. synd bara att det skulle vara så jäkla dyrt...men det behövs. noah ska inte behöva lida...han e ju så liten, min plutt!!!!

efter det gick vi ner på stan & fikade på waynes. vi hade inte druckit kaffe på hela morgonen så vi va en aning skakiga...åh va gott det va sedan med en stor kopp kaffe med mjölk. jepp, med mjölk. jag har bestämt mig att dricka kaffe med mjölk i fortsättningen. det e godare & det e snällare mot min mage...så varför inte?!

kusin veronika kom efter en stund & gjorde oss sällskap. noah sov i vagnen så jag fick äta lunch i lugn & ro & prata med mina fina. & kycklingfilén med couscous & sallad smakade alldeles perfekt!!!

jag hann även shoppa lite...mest linnen som jag kan träna i men också ett par jätte fina tajta jeans till matilda. jag hade 30% rabbat på lindex så jag passade på.

till middag åt vi falukorv med pasta & ostsås. mycket gott!

klockan sju va jag nere på friskis &gjorde ett gym pass & det kändes riktigt bra. nästan så där som att man aldrig varit ifrån träningen något...ja det kändes absolut inte som att jag varit ifrån träningen i 3 år iaf. jag orkade mycket mer än va jag trodde att jag skulle göra...& det va så skönt att komma iväg. det va lagom med folk & jag behövde aldrig vänta på maskinerna. "me happy" 

efter duschen så känner jag mig väldigt trött men väldigt frisk. jag vet inte hur jag ska förklara...jag har bara haft en riktig bra dag!!!!

puss puss puss & go natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Är det förkylnings-astma Noah har?

Min Stora hade det när han var liten, men det har "vuxit bort".



Vad härligt att du haft en underbar dag! :D



Ja, visst var byrån fin ^_^

Jag säger som min sambo: -Pengar tillverkas varje dag!



Kram till dig och din fina familj!

2009-05-29 @ 08:15:55
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0