underbara dag!!!!

ja det e verkligen underbart att vakna till detta vackra väder. det e också fredag!!!  "me like"
barnen vaknade sex imorse...fick varsin välling & sov sedan till kvart i nio. ja det e skönt må ni tro. båda somnade tidigt igår igen & sov hela natten så man e utvilad & glad.
det e bara synd om staffan som va tvungen att gå upp tidigt imorse & gick till jobbet. stackarn e inte frisk ännu men va tvungen att gå för annars hade han haft så dåligt samvete & va också rädd för att inte få några pengar. ja han tänker på familjen sin...min underbara älskling!!!!


mina killar...gud va de e fina!!!!!

nä nu börjar våra bästa år...he he...ja jag vet att serien suger men jag e fast ändå. har sett den sen jag kom till sverige så jag tänker inte sluta bara för att den e dålig...eller ja, den e dålig bra!!!!

later!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, gillar du oxå den skitserien, skönt att man inte är ensam. Hoppas ni får en trevlig helg, vi måste ses snart. Kram

2009-05-29 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0