dag nr 5...

idag mår jag mycket bättre. visserligen har jag fortfarande värk & lock i öronen men det e jag van vid. får det alltid så fort jag blir minsta förkyld. jag måste nästan varit på väg att bli förkyld för såna här biverkningar vet jag inte direkt att man kan få av vaccinet.
både staffan & noah har tagit vaccinet men inte haft några som helst biverkningar, förutom att staffan e jätte trött. ja han säger det iaf att det beror på vaccinet men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att det e någon skillnad för förut...han e alltid jääääätttttteee trött!!!!
vi e typ trötta jämt här hemma. hela familjen...kanske inte noah så mycket för han somnar så tidigt & börjar bli morgonpigg men vi andra...vi tycker om att sitta uppe sent men det ångrar vi alltid dagen efter när vi e tvugna att gå upp halv sex på morgonen. både jag & staffan suckar hela tiden...usch vi har gått i någon ont cirkel just nu & vi vet inte riktigt hur vi ska göra. ja vi har försökt att lägga oss tidigt, men det funkar inte, vi e trötta iaf he he...
det kan i för sig bero på att vi har några år att ta igen & sova men andra sidan så säger dem att sömn kan man tyvärr aldrig ta igen så vi lär väl alltid vara trötta alltså...hmmmm....

lördag idag då...tänkte umgås med matilda lite extra idag. jag tror hon behöver det, känna sig speciell vilket hon alltid e men jag vet att hon har det jobbigt att hon får dela all uppmärksamhet med noah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0