forts. symptom på vaccin!

det har nu gått fyra dagar sen jag tog vaccinet.
första dagen på kvällen fick jag bara ont i armen där sprutan togs. under natten blev det värre.
dagen efter fick jag ont i kroppen, frossa & så va jag helt utmattad i kroppen.
igår under lunchen fick jag lock i ena örat, vilket bara blev värre & värre under dagen & fram mot kvällen fick jag även ont i halsen.
idag har jag ont i båda öronen, ont i kroppen, huvudvärk & frossa. men ingen feber!!! hur det nu går ihop.
har pratat med sjukvårds rådgivningen men de säger bara att allt e ok. hmmm...jag får väl lita på dem. men det e bara så konstigt att båda mina öron har tagit sån skada av det...har inte hört att någon annan har fått det som biverkning...

men men...nu e det fredags mys som gäller!!!! ipren, popcorn & idol...here i come!!!
puzz

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du mår bättre snart!

Puss o kram på dig

2009-11-06 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0