orka vara jag!

jag varnar känsliga för massa gnäll i detta inlägg!!!

jag ligger i soffan & e helt utmattad! jag har inte ont just nu & jag e inte rädd...men tröttheten blir bara värre & värre & det känns nästan som att jag skulle kunna skita i greys ikväll bara för att få gå & lägga mig för natten. krypa ner i sängen & bara låta kroppen bli tyngre & tyngre... 
jag förstår inte att man kan vara så här trött! jag orkar inte vara mig just nu...

anledningen till detta beror nog på vaccinet mot svinis jag tog igår kväll. vilket gick jätte bra, för jag e inte ett dugg sprut rädd!
det va inte försn på kvällen som jag började få ont i armen & hade domningar i fingrarna. under natten fick jag mer & mer ont i armen & hade det lite svårt att sova gott.
imorse när jag gick upp kunde jag knappt röra mig, men efter lite frukost & stretchning så blev det bättre.
efter lunch började jag få ont i ryggen, kändes lite som ilningar som gick neråt svanken. & snart fick jag även ont i benen, ja hela kroppen.
väl hemma tog jag en ipren & fick sova så fort gubben kom hem! 2 timmar senare så känns det inge mer i kroppen, bara lite ont i armen där jag fick sprutan. meeeeeeeeeeeeeen jag e äckligt trött! jag vill som sagt bara sova!!!

men nu e det iaf gjort!!! jag tog vaccinet!!! & jag hoppas att ni alla andra ska göra det också! för allas bästa!!!

annars så händer det inte så mycket i livet just nu. både jag & staffan jobbar som vanligt & barnen får tyvärr vara en massa på dagis. önskar jag jobbade halvtid så de fick vara hemma mer men det skulle aldrig gå runt för oss så det e bara att gilla läget! tyvärr!!! 
jag väntar fortfarande på att få börja på mitt nya jobb, men i dessa kriser så lär jag nog få vänta ett tag. de kan bara inte anställa vem som helst som vill ha min nuvarande tjänst utan först & främst måste de som e övertaliga få sin chans. synd för vi har så duktiga vikarier som gärna jobbar...& som behöver jobba!!!

nä men titta klockan e snart nio. nu blir det greys iaf! jag ska orka!!! puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysig blogg du har! :) Hoppas det blir bättre nu efter vaccinet.

2009-11-04 @ 21:31:53
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Katarina

Bra att du skriver om symptomerna. Jag hoppas få ta den snart när alla andra grupperna har tagits färdig på. Hoppas att du blir bättre nu

2009-11-05 @ 17:27:11
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0