söndagsmys!

jag tycker inte om söndagar! oftast beror det på att man ska göra massa tråkiga saker som städning, tvätt & skit men också för att man vet att helgen e slut & ännu en arbetsvecka precis ska börja.
när jag vet att jag ska jobba dagen efter så kan jag inte slappna av kvällen innan. jag kan inte ens se på film för jag blir så trött av det att jag e rädd att jag kanske glömmer bort att ställa in alarmet på mobilen osv. jag börjar känna mig så gammal, rentav en gammal tant. jag har blivit så tråkig, jag älskar rutiner & så fort något oväntat händer mig grips jag av panik. jag gillar när allting går som jag vill, jag älskar när allting bara flyter på, men hur ofta e det så egentligen? nu för tiden...SÄLLAN!

idag va vi hos staffans pappa på fars dag! gud vilken god middag vi fick avnjuta. jag fick även ett glas vin som jag smuttade på under middagen medans staffan fick nöja sig med lättöl, ha ha...
barnen va så snälla & de hade så roligt, de träffar ju så sällan sin farfar...
farfar fick en bukett blommor & en ask choklad av oss...vi har dåligt med pengar just nu så det va vad vi fick råd med. annars brukar vi kosta på en flaska whiskey eller nått, men men...
staffan fick en mössa!!! men han vart glad & det e huvudsaken!!! det e ju ändå tanken som räknas eller hur he he.

ikväll ska jag läsa, läsa, läsa & läsa lite till!!! först & främst i mina tidningar men sen så ska jag fortsätta på min bok (den jag ville ha av sheila o`flanagan)

hoppas ni alla har det gött!!! puss puss puss


Kommentarer
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-13 @ 23:17:41
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0