07*10*2009

kom precis hem. eller ja för en liten stund sen. har hunnit äta lunch & nu väntar jag på att kaffet ska koka färdigt sedan blir det hopp i soffan tillsammans med mina fina vänner chic & glamour!!! "älskar"

det gick bra på jobbet idag, jag har så fina arbetskamrater så det e klart det går bra då. de e så mysiga allihop, på sina speciella sätt men det e det som gör dem unika. jag hoppas jag får stanna kvar där men det visar sig väl...krisen får avgöra!!!!

saknar barnen...fast det e skönt att vara hemma en stund för sig själv...tänkte hämta dem vid två så hej hej...
nu ska jag slappa!!!!


Kommentarer
Postat av: m

åh vad söt du är!!

2009-10-09 @ 16:34:27
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0