jag ser ljuset!

det låter precis som att jag ska dö eller nått men det e inte så jag menar. jag har haft det liiiite rätt mörkt i mitt liv ett tag nu men nu så verkar det som att det börjar ljusna för mig. jag har verkligen väntat på denna vändning...att mörkret blir till ljus!!! & det verkar som att ljuset bara blir starkare & starkare för varje dag nu..."me like"
jag har fått nytt jobb!!! igen!!! jag hade 2 att välja emellan men när jag fick 6 % mer på ena så va det inget jag behövde fundera på länge. det e klart jag behöver jobba mer, även om det innebär att barnen får vara mer på dagis. men livet måste funka också, vi måste bli gladare i våran familj. göra roliga saker tillsammans... & sånt kostar pengar för det mesta!!!
men jag tror att det kommer att ordna sig nu, som sagt. jag kommer att få mer i lön tack vare de 6 % extra + att min nya chef ska höja min lön rejält för hon tyckte att jag ligger så dåligt till. "me like more"

idag e det fredag...weiiii! det blir att jobba lite extra några timmar med mary kay & efter det ska jag träffa mina underbara girls! längtar såååå efter dem, mina fina goa vänner!

staffan & barnen ska till grannarna & käka. gissa om gubben blev glad, han som verkligen älskar att laga mat??!! NOT!


nä nu ska jag hoppa i dusch...tog lite komp så jag hinner fixa i ordning mig innan jag hämtar barnen på dagis. för sen så blir det stress stress som vanligt & det tror inte jag fixar ikväll.

& som jag längtat efter matilda & noah!!! <3 love <3

Kommentarer
Postat av: JAWI

gullig han var. besök gärna min blogg om du känner för de. kram jawi

2009-10-31 @ 00:06:38
URL: http://jawifashion.blogg.se/
Postat av: Yasumi

Åh grattis till jobbet gumman!!

Gud vad glad jag är för din/er skull! jippie :D



Mary Kay är -superbra- <3



Kram!

2009-10-31 @ 22:40:29
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: jonna

Hej. fin blogg! :D Gillar du katter eller har en själv. Kolla in faktan om MIN katt som beter sig PRECIS som en hund. lite roligt faktiskt. lämna gärna en kommentar ifall du har en liknande katt i beteende! :D haha '' jätte barnsligt jag vet. men det är en kul grej när man har tråkigt! '' :D

2009-11-02 @ 16:39:09
URL: http://jonnavkn.blogg.se/
Postat av: Hannah

Naaaw sweeet! :D

2009-11-02 @ 19:26:53
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: Katarina

GRATTIS till nya jobbet. Så roligt för er alla. Gullig bild ;-)

2009-11-03 @ 20:38:05
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0