nä men oj...

...va det va länge sen jag bloggade. usch usch...jag vet absolut inte vad jag ska blogga om för det e så jäkla mycket som har hänt.
jag tror jag ska göra det lite enklare för mig själv...ja kanske också för er som läser om nu ni bryr er. men det spelar inte så stor roll för jag bloggar för min egen skull!!!!! bara så ni vet!!!

* jag trivs fortfarande på mitt nya jobba!

* noah e vaccinerat nu & det har gått jätte bra!

* jag e stressad som vanligt!

* jag har blivit ännu mer glömsk!

* matilda har varit sjuk!

* jag har skaffat mig ett extra jobb! som jag ÄLSKAR!

* jag har blivit erbjuden 2 jobb som jag har svårt att välja mellan!

* jag har träffat mina goa vänner!

* jag har gråtit, skrikit, skrattat & inte gjort något alls!

* jag har försökt göra slingor i mitt hår vilket resulterade att jag bara fick fula fläckar!

* jag har färgat håret mörk brunt! tvungen!

* staffan har satt upp spotlight i hallen!

* jag har förstörd staffans bil fälgar!

*osv osv....

nu ska jag försöka uppdatera oftare så jag slipper tänka efter om vad jag ska blogga om!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Yasumi

2009-10-23 @ 23:51:58
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0