off!!!

jag känner mig så off! jag e sååå trött så sliten men e ändå igång precis hela tiden. jag tror jag e rädd att om jag sätter eller lägger mig ner kanske jag aldrig kan resa mig upp igen. så gnällig jag e nu då men det e så känner mig.
jag skulle nog behöva ha semester...ifrån allt!!! bara vara för mig själv, läsa tio femton böcker, koppla av helt enkelt! men jag har ju barnen & de behöver mig...oavsett hur trött jag e!!!!

idag hade jag en kort men intensiv dag på jobbet. när jag kom hem va det bara att sätta igång med färgningen på mitt hår efter att jag helt misslyckats kvällen innan när det skulle bli slingor men vart istället bara ett enda fläck av det hela på utväxten....så då fick det bli brun nyans denna gång. men inte syns det något för färgen under e svart. men men...håret ser iaf lite friskare ut så det e ju något det....
som tur va behövde jag inte hämta barnen på förskolan på en gång. syster min hade matilda hela dagen & noah låg & sov när jag ringde till förskolan, så jag fick ta det lugnt en stund!

sedan hade vi syster & kusin på middag! riktigt nice faktiskt, det e så mysigt när vi träffas så här. barnen älskar dem verkligen & jag får tid till annat för en stund. me like!

nu e det kvällen & imorgon e det en ny dag! jag hoppas då på en bättre förstås!!!

natt natt!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Jag delar dina tankar...hur ska man gå vidare i en sån här tokstressad värld?

2009-10-24 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0