*sorry*

usch va jag e dålig på att uppdatera! jag har tyvärr inge bättre ursäkt än att tiden inte räcker till. jag älskar att blogga, jag skulle vilja ha tiden att göra det flera gånger om dagen men tyvärr så har jag inte det....
jag e iaf på bättringsvägen äntligen. det tar verkligen på krafterna att vara sjuk & speciellt om man varit det i nästan tre veckor. men jag känner tro, jag tror att jag börjar bli bra..."me like"

jag e ledig idag! min fjärde dag på raken. så skönt...behövde det verkligen så jag kunde få vila mig lite. barnen har fått vara hemma vilket de gillar men jag skulle nog gilla att ha dem på dagis några timmar, he he...usch så man säger men det e faktiskt skönt att bara vara med sig själv ibland!!! inget snack om saken!!!!

i lördags träffade jag mina älskade vänner hemma hos kusin veronika. jag kom dit väldigt sent men jag hann ikapp fort he he.  vi hann också besöka harrys en stund men shit va folk det va så jag hade nog hellre föredragit att vara kvar hos veronika. vi hade så kul, jag & mina girls! som vanligt!!!

snart tänkte jag åka in till stan & hälsa på hos syrran! hon e också ledig idag...
hoppas ni får en kanon dag idag!!! puss till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men jag håller med dig att det kan var skönt ibland att bara ha "egentid" och barnen är på dagis. Få hoppas nu att du blir frisk. vink

2009-10-05 @ 17:02:44
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Anna ♥

Tack :)

Det är så svårt, är så mycket som har hänt :( Min pojkvän har råkat ut för en bilolycka och fick hjärnskador men vi får inte ses för hans föräldrar, men har nu på slutet kunnat gjort det lite ändå fram till nu, för nu kommer vi inte kunna ses på minst ett år, ända tills han blir frisk :'( Kram

2009-10-05 @ 17:58:41
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Man får vara dålig på att uppdatera ibland :)

2009-10-05 @ 19:11:06
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Yasumi

Åh vad glad jag vart över din kommentar gumman, du är såå go, bästigaste!! <3



Ja nu måste vi banne mig ta en fika snart!

Tiden bara rinner iväg >.<



Jag är ofta nere på stan så jag borde höra av mig till dig när jag ska ner eftersom det ofta är ett par gånger i veckan.



Puss & Kram!

2009-10-06 @ 08:49:12
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: S

Hihi nej, det är du som är gullig :)

2009-10-06 @ 19:14:04
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0