10*09*2009

vin e gott!!! speciellt så här när man inte planerat att dricka. petra med sin underbara familj va här & som vanligt lagade hon middag & det va såååå gott. hon prövade någe nytt & gjorde en pasta sås (kantareller, bacon, lök & grädde).  det, pasta & sallad blev en riktig höjdare! mumsilimums!!!
nu sitter jag vid datorn & har precis börjat på mitt andra glas vin & jag njuter av tystnaden. för en gångs skull somnade barnen utan någe problem & tidigt. "me älskar"! innan det busade vi en massa & badade & jag tror de vart ordentligt trötta av det.

imorgon e jag ledig! ikväll ska jag & staffan mysa för jag jobbar sedan helgen!

nu ska jag poppa popcorn!!! sen e det soffan som gäller....heeeeeela kvällen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas att ni får en trevlig helg nu med massa mys. vink

2009-09-12 @ 13:16:11
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Albonita

Varför saknar du inte? :/ jo jag saknar dom allihopa jätte mycket.

2009-09-13 @ 18:34:33
URL: http://albonitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0