14*09*2009

det e konstigt hur man fungerar nu för tiden. jag menar hur jag fungerar nu för tiden. ena stunden har jag stenkoll på allt för att nästa glömma bort allt jag borde & måste göra. oftast när jag sitter & röker kommer jag på saker jag borde göra & då tänker jag att jag ska ta tag i det när jag sen går in. men inte försn många timmar senare kommer jag på att jag skulle ha gjort det jag borde ha gjort för många timmar sen & inte när jag e på väg & dyker ner i sängen...usch & fy på mig.
det e väl kanske för att jag inte riktigt kommit in i rutinerna ännu, det här med att jobba, jobba, jobba & jobba...& så jobba lite till...
hela tiden har man saker att göra, & skulle jag inte ha något att göra då fan så hittar jag på något iaf...allt för att inte råka sätta mig ner i soffan allt för länge för sedan så fastnar jag bara. orkar sen ingenting, jag blir precis som förlamad. usch & fy för det med...
hur som helst så har jag då nu fastnat framför datorn & jag borde ta tag i disken men det tänker jag skita i. ikväll ska jag bara ta hand om mig själv!!!! ska ta en lång dusch & sen så ska jag börja på en ny bok!!! det e det enda jag känner att jag behöver idag.
imorgon e det en ny dag & då kanske jag får tänka annorlunda...men inte ikväll!!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

hoppas att du fick en mysig kväll nu. Det är som du säger, disken kan man ta imorn. Känner igen mig med det där att man ska göra så mycket och glömmer lika mycket och lika snabbt

2009-09-15 @ 21:10:16
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0