08*09*2009

sitter här vid datorn & läser bloggar. underbart skönt! barnen e ute med sin pappa & kusin veronika. matilda va bara tvungen att ha glass så de skulle väl upp till konsum också.
vi har lite mycket just nu. vi har köpt garderob till sovrummet & flyttat kläderna från rummet på övervåningen & ner till nedrevåningen. rummet där uppe ska då bli matildas rum så vi ska måla lite, möblera om, hänga upp nya gardiner & små dona som vanligt. det e rörigt med grejer överallt & jag får inge ro försn allt e klart. & det ska vi försöka bli idag så jag får njuta av en kväll här snart. jag jobbar även helgen så jag måste få vila upp mig innan dess. usch & fy för detta stressiga liv men det e väl en vardag för dem flesta. man får gilla läget som det heter...


idag va jag på en obehaglig besök hos min barnmorska i stan, he he. skönt att det nu e gjort men jäkla va ont det gjorde, fast de tyckte jag va så duktig. jag förstår inte riktigt va jag va duktig på men nu e det över som sagt & jag kan andas ut..."pust"...


Kommentarer
Postat av: malin

Åå, tack snälla gulliga du! :)



Ja usch, de undre besöken hos barnmorskan/gyn är inte så kul.



Kram Ma

2009-09-08 @ 15:41:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Syster

Saknar er massor!!!!!!!

2009-09-08 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0