sommaren e kort!

sen jag började jobba har jag kännt att sommaren varit över. men nu e det nog verkligen så. hösten e här!  men det e ok, det e bara att klä på sig lite mer & tända några värmeljus...hur mysigt som helst juh.
det enda jag inte gillar e nog mörkret, det blir så tidigt mörkt nu & nu när jag jobbar till nio på kvällarna så e det inte så kul. nej, jag e mörkrädd. jag vill helst att det alltid ska vara ljust. jag tål inte mörkret!
i tisdags jobbade jag kväll & cyklade då fram & tillbaka till jobbet. det e en bra bit härifrån & till slagsta. ditåt tog det nog 40 min innan jag kom fram, det va också första gången så jag visste inte riktigt vägen. men hemåt, då gick det fort. det va rena turbon i mina ben, på 25 minuter va jag hemma.
det va rätt otäckt att cykla i mörkret mellan skog, broar & tunnlar...aldrig gör jag om det, iaf inte när jag ska jobba kväll!!!
men skönt va det att vara hemma sen, jag känner fortfarande av det i min kropp!!! 4 dagar senare har jag fortfarande ont i bena & utmattningen känns total. oh my god, jag börjar bli gammal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0