*väntar*

jag har skickat iväg staffan på storhandling. det e bra det! men lite ångra jag det nu när jag har suttit i snart 2 timmar & väntat på min godis påse. han e den segaste människan jag nånsin kännt!!!!

annars så e jag fortfarande sjuk. nu hör jag absolut ingenting med vänster öra, huvudet håller på att sprängas & jag e så utmattad. så uttråkad med för den delen! vill komma igång med mitt liv igen, jag orkar inte vara sjuk mera!
jag som annars älskar att krypa ner i sängen fasar för denna kväll. det e då det e som värst med öronen. usch & fy men snart e det en ny vecka då tar vi nya tag!!! 

men just nu mår jag inte bra! "synd om mig"


noah & matilda <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Så söta dem är! :D

2009-10-02 @ 18:40:08
URL: http://shinebabyys.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej,

Tänkte bara berätta att jag har 5st barntävlingar igång i min blogg, kika gärna in och tävla.



2009-10-08 @ 21:35:33
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0