åh men...

nu va det dax igen. denna ständiga återkommande förkylning. fast nu e det som värst, jag hör nada med vänster öra. staffan har verkligen tjatat på mig att jag ska ringa läkare men ni vet hur man e, man tror det går över snart. men icke...det säger sig självt att det måste vara något när man aldrig blir riktigt frisk.
hur som helst så har jag nu ringt för jag står inte ut med ljud här hemma & har knappt balans så jag kan stå på benen, på båda för den delen. kvart i tre ska jag vara på kungsgatan läkarmott. & nu fan hoppas jag att jag får hjälp annars va det bara onödigt att ringa.

annars hade jag det riktigt nice igår, jag & petra satt & pratade hela kvällen men varsit glas vin. det va faktiskt riktigt skönt att bara ta det lugnt...
idag ska vi till ikea... jäpp, det blir av oavsett hur jag mår!!!


igår va vi i örebro & hälsade på hos svärmor syster. vi tittade på hästar & får & barnen hade så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0