allting löser sig

 noah e fortfarande rosslig. han andas tungt & hjärtat slår snabbt. men pigg e han herre gud ja...som han håller igång, iaf periodvis.
det går inte så bra med maten men han älskar välling så det e tryggt för då vet man att han får i sig det han behöver iaf, tills han blir helt frisk.
han har fått inhalera några gånger idag men som vanligt verkar det inte hjälpa värst mycket.

vi har kunnat löst så han inte behöver gå till dagis iaf. idag tog jag hand om honom fram till tre sen så kom staffan & då åkte jag till mitt jobb. bytte från dag till kväll med en kollega så jag slapp vabba hela dagen.
imorgon gör vi samma sak!


förresten så har staffan målat köket under två kvällar nu...det börjar hända grejer!!! snart får vi köksluckorna också! som vi längtar! & så har vi fått en två sits soffa som vi ska ha här nere i vår allrum...

dax att åka till ikea!!!! jiiipppiiiieeee!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0