back from the doc

bilen skrek efter bensin när jag satte mig i den för att åka till vårdcentralen. & jag va ju tvungen att föda den! full tank! mindre pengar i plånbok!

inchekning på vårdcentral 300 kr! ännu mindre pengar i plånbok!

läkaren: hej mitt namn e "något arabiskt". ont i öronen?

jag: jäpp, hör inget typ.

läkaren: jag titta. hmmm...högra öra lite röd...hmmm, vänstra öra mycket röd. hur längu du haft ont?

jag: typ i hela mitt liv, från & till.

läkaren: inte bra inte bra. du får medicin för detta! ringa mig om en vecka???

jag: jaha, ja ok...?????

läkaren: lycka till. apoteket öppet till fura!

jag: ???????


hämtar ut antibiotika från apotek...nu ännu fattigare i plånbok!

det blir alltså ingen ikea!!! helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0