dag 1

äntligen e noah på bättringsvägen!!! han äter mer & mer & får behålla det mesta. han e piggare & orkar leka lite då & då...



igår gick det en hel dag utan att jag rökte. & det va ett helvete rent utsagt. fy fasiken va dåligt jag har mått, både fysiskt & psykiskt. men jag klarade det!!!! 3 snus åkte under läppen i för sig, när jag verkligen kände att det här fixar inte jag men annars inget annat...
idag har jag tagit 1 snus. kör på mocca mini mint!!! lite bättre en catch mini, tycker dem e lite starka för en ovaning som mig. jag håller tummar & tår att det ska gå vägen...vill verkligen göra det här för mina barn!!!!


jo, jag gör det endast för barnen...jag själv vill absolut inte sluta. jag har aldrig velat sluta röka, inte sen jag började iaf. jag har hållt upp det under graviditet & amning men annars har det varit mitt liv. det godaste jag vet efter godis & det enda som hjälper mig i nöd & lust...oavsett klocka på dygnet!!!

idag har halva dagen passerat, nog fixar jag denna dag också fast det e jäkligt tuff. jag ska jobba sen, så fort staffan kommer hem. det e kul va vi ses nu för tiden...hej & hejdå för det mesta... & i helgen när han e ledig ska jag jobba. nej. det e inte kul!!! jag saknar min friska familj. så fort noah blir helt frisk ska jag jobba som vanligt & då kan vi ses mer hela familjen. anledningen till att jag jobbar kvällar just nu e för att jag ska slippa vabba, vilket jag e glad för. jag tackar mina underbara kollegor för det!!!



Kommentarer
Postat av: åza

Duktig du är! Själv har jag inte rökt sen i lördags..haha..men det har ju sina orsaker..puss

2010-02-23 @ 17:10:09
Postat av: katarina

Lycka till med att sluta röka. Jag gick oxå över till Mocca snus. Det funkade för mig.

2010-02-23 @ 20:53:57
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0