dag 2

jag har det fortfarande tufft. jag vill röka hela tiden men står över. mest för att jag inte har några liggandes hemma.
igår klarade jag hela dagen, fram till kvällen. jag fuskade, jag skäms. men jag kämpar ska ni veta!!! jag gör det hela tiden...
idag e jag ledig från jobbet, men har barnen hemma så jag försöker ha tålamod med dem, vilket inte funkar så där jätte bra.
samtidigt som jag tycker e viktigt att jag slutar röka så kan jag tycka att det kanske inte e värt det om jag ska gå runt & må så här. men men...jag hoppas barnen förstår att jag gör det för deras skull & jag hoppas de står ut med en mamma som e lite så där skakig & irriterad några dagar fram över!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0