en fullspäckad helg väntar

yes mina vänner jag har så roligt att se fram emot. först & främst så ska jag äntligen få jobba dag imorgon.
sen så kommer syster & kusin & tar hand om barnen medans jag & staffan får vara barnfria hela kvällen.
vi firar vår dag nämligen.
jag har tjatat om ikea så dit ska vi först, sen ska vi äta på någon mysig resturang & sist men inte minst ska vi på bio. det lutar åt farsan hållet. staffan e inte direkt för någon romantisk film tyvärr...

på lördag fyller jag år!!! hela dagen ska det firas...med massa gott så klart.

söndag lär jag vara bakis till att börja med men sen så ska jag stryka gardiner inklusive de nya jag ska köpa imorgon he he, möblera om här hemma & bara pyssla hela kvällen. jag längtar!!!

nu hoppas vi bara att noah inte blir sämre igen...annars ställer vi in allt. noah e så mycket viktigare, jag älskar honom till döds...


& min sessa då. staffan berättade när jag kom hem ikväll att hon hade blivit rädd när hon vaknade till & det va mörkt. då hade hon skrikit & sagt att det va ett spöke i sovrummet.
hon har sagt det förut men bara att hon har varit mörkrädd men inte just att hon sett ett spöke. usch, jag vart så ledsen...ville finnas där för henne men kanske lika bra att jag inte va där. jag skulle säkert bara blivit rädd själv...
staffan hade iaf klarat det galant. vi har en spegel i sovrummet så han hade sagt att hon kanske såg sig själv i den...& efter ett tag hade hon faktiskt gått med på det. nu vet vi i för sig inte hur det va men vi tror att det va så iaf...
min underbara fina...så oändligt älskad!!!

love love love love love love love love love
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0