........

känns så tråkigt att blogga om våra ständiga sjukdomar. noah har just nu magsjuka stackarn så jag e hemma med båda barnen. jag jobbar helgen så imorgon ska jag tillbaka. då e ju staffan hemma...
ikväll ska jag & jobbet på papas tapas & äta gött. men jag skulle behöva duscha några gånger innan dess...väntar på att staffan ska komma hem först.
usch, det e såååå tråkigt...även om det va helt underbart att sova med noah i natt & hålla om honom när han va så go & varm men det va inte så trevligt när jag hörde att spyorna va på väg upp & jag fick flyga upp & försöka rädda sängen....& mig själv för den delen också...

matilda vill till dagis & hon frågar varför hon inte får gå dit själv: "jag e inte sjuk mamma, det e bara noah! jag har inte feper" & så känner hon på sin panna. gumman då...


Kommentarer
Postat av: Stina

Stackars liten. Alice har redan haft kräksjukan. Hon kom lindrigt undan med två kräkningar. Kanske Matilda kan komma över och leka lite i morgon eftermiddag. kämpa på!!

2010-02-12 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0