fullt hus som vanligt!

men det e underbart ska ni veta. jag älskar verkligen att ha folk här hemma, speciellt så goa vänner som jag har. imorse hade jag petra här, på eftermiddagen kom michaela & till middag hade vi tanja + familj! en riktigt nice fredag fan..."me like"


italiensk tema till middag!

vilket gick hem hos både de stora & små!!!





peter & isabelle!



staffan & matilda!



tanja & samuel!


nu e det film i soffan som gäller för mig & gubz! baksmällan! den ska va rolig & jag hoppas att den e så rolig att jag glömmer bort hur godissugen jag e!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: peter

Tack för en underbar kväll med er har man aldrig tråkigt



p.s stafan det blir en spel kväll någon helg d.s

2010-02-06 @ 12:30:54
Postat av: Leonora

detsamma peter! =)



absolut jag är på/ staffan

2010-02-06 @ 18:13:39
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Peter holm

säg bara till när vi ska träffas nästa gång hela familjen



staffan hör av dig när du kan

2010-02-06 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0