♥ heeeeeej ♥

hemkommen precis. har jobbat kväll med underbara emma. shit va roligt vi kan ha, vi blir som små barn ihop. hon e sååå go lilla emma!

sitter & äter finska bageriets bröd med massa smör & ost på. mmmm så gott!!! efter gårdagens tränning så behövs det med lite extra energi hi hi.
jag, petra & veronika körde järnet må ni tro. & snart lär vi göra det igen, väldigt snart mina vänner.
om veronika törs i för sig, jag kan ha vairt lite för hård när jag satt på hennes fötter & tryckte ner hennes mage & skrek att hon skulle ta i när hon gjorde situps...moahahaha...
men va fan, antingen tränar man på riktigt eller så kan man skita i det. jag menar bara väl!!!!

nu e jag långledig folks! fredag, lördag & söndag! bara så ni vet!!! 

tack michaela! va glad jag blev för blomman! men du hade verkligen inte behövt! klart man ställer upp för sina vänner. & du e min vän & jag älskar dig! & jag hoppas lill tjejen mår bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0