♥ lördag ♥

mmmm...idag älskar jag verkligen mitt liv. jag älskar mina barn & jag älskar min sambo. jag älskar mitt jobb & jag älskar min familj & mina vänner. jag e nästan helt frisk & snart e det vår. underbart! jag längtar!

idag har vi varit på en promenad hela familjen. matilda har varit så go, pratar konstant men det e så roligt...speciellt då hon inte pratar helt rent he he...
noah mår bra...han e sig lik...på alla sätt & vis...på både gott & ont...

ikväll blir det tidigt i säng...samma som igår. det blir så när man jobbar helg. imorgon jobbar jag dessutom till fyra så om jag ska orka behöver jag minst 7 timmars sömn i natt.

men nu lite vin & weeds med sambon. vi har börjat kolla på weeds nu efter sopranos. shit bra...riktigt jävla bra faktiskt!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: e

hej, undrar om du har en kusin i kosova som heter fitore, hon liknar dig mycket.

2010-02-13 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0