hej hej

som ni säkert märkt så har jag inte bloggat någe under några dagar nu & det beror helt enkelt på att jag inte mått så bra. jag har haft några tuffa dagar sen jag bestämde mig för att sluta röka & det har varit så tufft ibland att jag faktiskt skitit i & tagit en cigg eller två. men efter det så har jag haft ångest så nu e det bara skit av alltihopa...
jag vet inte hur jag ska göra???? kan jag verkligen det här??? klarar jag av det??? fixar jag det????

men jag röker inte hemma iaf...& absolut inte framför barnen!!! & vissa dagar har jag ändå fixat utan ett enda cigg men jag trodde bara det skulle gå bättre för mig. ni vet, jag e ju så jäkla envis så jag tänkte att det här inte skulle va en match för mig men he he...shit va jag lurade mig själv!!

men jag kämpar på. jag tänker försöka...& när jag känner att jag håller på att bli tokig så tänker jag ta några bloss bara för att jag inte har varken tid eller råd att tappa förståndet just nu....



så inte nog med att jag mår som jag mår så åkte jag på lite illamående & feber igår. sov, sov, sov...seg som fasiken. men idag tror jag ja e bra...tror jag....det visar väl sig.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumsan! Du fixar det där. So what om du tar en eller två ibland, det e ju mycket bättre än förut. Jag tror på dig!

Puss o kram från grannen

2010-03-01 @ 09:05:06
Postat av: katarina

Det är starkt jobbat av dig, men sätt inte ribban allt för högt. Lycka till

2010-03-01 @ 09:49:12
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0