hello

funderar på när min energi att orka göra allt här hemma ska komma???
den har vairt borta ett tag nu men nu tycker jag att det e dax att den inrättar sig i min kropp igen. vill så himla mycket & har så många ideer för huset men jag varken ork eller pengar. igår köpte jag en trisslott & tänkte att nu fan kanske det e min tur men absolut icke...man bara lurar sig själv.
men jag e glad för det har gått 10 dagar nu sen vi fick lön & jag har inte köpt något "onöddigt " till mig. jippiiie!!! jag kan om jag vill...fast jag måste medge att jag håller mig ifrån stan för jag vet att jag inte kan motstå annars, speciellt inte kläder med prickar på.

(noah, ronja, tuva & matilda)

nä nu ska det ätas lite lunch. sitter barnvakt åt ronja men jag tror petra kommer vilken minut som helst. ikväll får vi tanja med familj på middag! det e fredag mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken söt och fin bild på barnen! Mys!

2010-02-05 @ 14:21:40
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0