hur mycket kan man sova????

igår somnade jag när jag skulle läsa saga för matilda. sen så sov jag, heeeela natten. med kläder & strumpor på, utan att borsta tänder & utan att tvätta bort smink. usch & fy för det idag men gu så gott det va att sova. om inte barnen hade väckt mig imorse hade jag nog fortsatt sovit...kanske hela dagen....mmmmm...

när jag gick upp imorse upptäckte jag 3 st spotlight i badrummet...hmm, staffan måste ha fixat det igår kväll medans jag låg & sov. har absolut inte hört något...men fint blev det!!!

idag jobbar jag kväll, ska snart lämna barnen på dagis & sen måste jag handla mat & kanske hinns det med lite mera sova he he...later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0