i´m back

jag har varit här hela tiden, hemma eller på jobbet.
men jag har inte haft någe ork att blogga.
jag tar tillbaka det med att jag e nästan helt frisk...icke!!!
igår va jag magsjuk från exakt klockan fyra till någon gång under natten. magsjuk med feber...usch, trodde jag skulle dö!
men imorse va det över, jag e svag & klen men allt e bättre än kräk så det kan jag ta...

jag skulle kunna älska mitt liv så mycket mer om jag vore friskare...
om jag slapp vara sjuk hela tiden...
& om jag inte behövde vabba stup i kvarten....
mina barn skulle vara så mycket piggare & gladare vilket skulle smitta ner på mig så jag också gick runt & log hela tiden...
men istället ska de smitta ner mig med massa skit baciller...
jag e så trött på eländet!!!

matilda e helt klart den som e friskast i familjen. hon måste ha blvit härdat under sitt första år då hon hela tiden hade öroninflammation...jag vet inte men hon mår oftast riktigt bra.
noah har problem med sin astma & han e inte alls lika härdat när det gäller sjukdomar fast han har varit så sjuk under sitt första år också. han har ju typ legat på sjukhus 4 ggr eller något men i för sig, han e fortfarande så liten...




mina fina barn...kan vi inte få vara friska nu ett tag fram över så vi kan få njuta av att vara en familj???!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0