måndag!

idag e det första dagen på mitt nya liv. ha ha ha...precis som om jag inte sagt det förut. nä men allvarligt, jag har bestämd mig för att sluta röka!!!!! fan, det e inte värt det. det e så osunt men också jäkligt dyrt. jag kan ju göra så mycket annat med dem pengarna jag spenderar på röka...
varje vecka tänker jag köpa mig någe fint om jag står ut utan röka vill säga...

men vet ni egentligen anledningen till att jag vill sluta röka e för att jag älskar mina barn så mycket. jag gör det för noah som har astma & mår så dåligt av det. han e fortfarande sjuk stackarn...
vi va på akuten i natt igen fast jag nästan vägrade. men som tur behövde vi inte vänta länge alls, det gick smidigt. + så va det en läkare som kände igen oss...så bra han va!!!!
jag e trött men ingenting mot va noah e. han har gått ner ett kilo, orkar knappt leka & så fort han får i sig lite mat så kräks han upp det efter ett tag. hans blöja e fortfarande torr, han har haft den hela natten. det e klart jag blir orolig, jag flyger upp så fort han börjar hosta. jag blir så ledsen när jag ser honom lida, jag vill bara att han ska vara frisk. min underbara noah!!!


kan du inte vara så här glad jämt noah???? min fina!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars liten! Hoppas han blir frisk fort fort fort!!

2010-02-22 @ 14:50:02
URL: http://animenone82.blogspot.com
Postat av: Peter holm

tycker så synd om stackarn

2010-02-22 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0