subway

sjukt sugen på en subway macka men det skulle jag nog kommit på när jag kvar i stan. nu e jag hemma & ingen färdig mat finns. vet inte vad jag ska äta nu när jag e sååå hungrig...gröt kanske?

träffade på lill tjejen utanför dagiset, hon blev så glad när hon såg mig & jag fick krama om henne så hårt att hon sa ifrån för det gjorde ont. hmmm så go barnen e att bara krama...
stackarn trodde jag hade kommit för att hämta henne men så fick jag förklara att anledningen till att jag kommit hem så tidigt e för att jag e sjuk & att jag behöver sova en stund innan jag hämtar dem...men det kunde hon ta...
en förståndig liten tjej! mammas älsklings tjej!


jag vet att jag behöver vila men det e nästan så jag funderar att hämta hem barnen iaf, jag saknar dem så!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0