tummen ner...

jag mår fortfarande skit, vill bara sova dygnet runt. orkar knappt stå på bena men man e ju liksom tvungen när man har två barn att passa. ikväll ska jag jobba, ser inte alls fram emot det men har tyvärr inte råd att stanna hemma. jag får vila sen när jag dör brukar jag tänka, även fast det e väldigt lockande att göra det redan nu. tänk att ligga i varm go säng & bara vara???!!!! mmmmm....






i tisdags va jag & petra hemma hos åza & mia som vanligt. åkte dit fastän jag inte mådde bra men det e bara för att jag e så beroende av mina vänner just nu. jag vill träffa dem hela tiden för jag mår så bra av att umgås med dem.
tack tjejer för en underbar kväll som vanligt!


 

igår va mia här hela kvällen. hade med sig kladdkaka som vi avnjöt med varsin kopp kaffe. sen så la vi pussel några timmar tills vi vart trötta...tant varning över oss med va fan, det va nice...
tack mia för en annorlunda men trevlig kväll he he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0