2010

2010...det e året nu. & inte 2009. man får träna lite så det sitter. fick tänka efter idag på jobbet, man vill nästan bara skriva -09 men sen fick man rätta sig.
åren går fort...visst, barnen blir större & större...men jag blir bara äldre & äldre. vet inte om jag vill det! jag e ganska nöjd med den åldern jag har nu...

eller...????

va på coop för en stund sen. tänkte att jag också skulle falla i vännernas träsk & avfärga/blondera mitt hår!!! underbara mia fick vara med i luren & hjälpa mig välja rätt färg. får väl se hur det går ikväll...med tanke på att jag har ex antal olika färger i mitt hår just nu. usch, vill verkligen få ordning på det...
jag ska nog inte bli blond, men gärna ljus brun!!!!
önska mig lycka till!!!

förresten så skämde jag ut mig IGEN, PÅ COOP. hade med mig fel kort när jag skulle betala & fick be kassörskan ställa undan varorna medan jag ringde staffan & bad honom flytta över pengar till det enda kort jag hade med mig. usch, fy fasiken vad jag va arg...mest på staffan för att han hade glömt att lägga tillbaka mitt kort i min plånbok när han lånade den sist...

men det gick bra till sist. nu har jag tre "färgburkar" hemma & det ska bli spännande att se resultatet!!!





Kommentarer
Postat av: Natalie

...väntar med spänning på resultatet!!

Lycka till med projektet, hoppas det blir toppen!

Kram

2010-01-02 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0