<3 noah <3

noah har feber fortfarande. faktiskt lite högre idag, han som va så pigg på förmiddagen här har gått & blivit lite slö & vill mest titta på BILAR!
söting, mammas älskling!

(jag & noah på sjukhus när han hade RS-viruset) 

jag däremot börjar tröttna på att bara vara hemma...tur jag fick träffa åza & mia igår kväll en stund. jag lever på det ett tag framåt, tills vi syns igen...



jag håller på & läser tredje boken av twilight serien nu. LJUDET AV DITT HJÄRTA!!! åh, de e så bra & jag vill helst bara läsa hela tiden men jag tror inte noah skulle uppskatta det just idag. får vänta tills staffan kommer hem & efter att vi ätit middag. sen så... 

nä nu ska jag mysa med lill älsklingen som sitter i knät på mig & gosar med mitt hår!
underbar kärlek, det e va det e!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0