ännu mer...

...vänner på besök. fast denna gång utan barn.
hade igår (lördag) mia, åza, michaela & syster här på vin, godis, jordnötsringar, sombreros & glass!! gud va vi kan prata...om allt & ingeting...vi både grät & skrattade...

underbara vänner!!!






seg seg dag idag. vi har inte gjort någe, nada! syster sov över så vi har bara tagit det lugnt, behövligt! idag har vi beställt köksluckorna, oh va jag längtar till att få nya köket. ska köpa gardiner, duschdraperi & massa annat, det ska bli så kul att förändra här hemma. vi har massa ideer både jag & staffan...
men imorgon e det jobba dax för oss båda, så vi får väl se va vi hinner med denna vecka. jag jobbar också helgen!

ikväll ska vi titta på inglorious bastards med brad pitt! men jag lär nog inte njuta av hans skönhet denna gång, han ska vara ganska ful i den här filmen, he he...

later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0