äntligen

sitter just nu med färg i håret & hoppas att det ska bli bra. jag tror inte jag törs ha i någe mera efter det här, det har redan slitit på håret så mycket. usch, jag som verkligen vill ha kvar mitt långa hår...vill inte klippa!!!!

staffan & barnen e på kalas & jag ska snart till jobbet. skulle egentligen ha jobbat dag men en kollega ville byta för hon skulle på middag & det e klart att jag e snäll så hon fick jobba dag istället.

orkade inte ta med matilda till hoppis & skuttis så staffan fick åka istället. men det hade tydligen inte gått så bra. hon ville inte alls denna gång. hade tydligen bara velat sitta i ett hörn & efter ett tag hade de gått därifrån. vet inte varför men jag vill tro på att det beror på att de va så sena eller för att jag inte va med...

nä...nu lite kaffe innan jag måste skölja ur massa brun färg från mitt hår...later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0