bye bye gamla liv!!!

nu måste jag ta tag i mitt liv. jag blir som sagt bara äldre & äldre med åren & jag tror inte att jag kan fortsätta hålla på som jag gör nu. jag måste ju tänka på att jag helst vill leva tills jag blir gammal, tills det e dax av naturen själv att jag dör.
så i veckan här som kommer ska jag komma igång med träningen igen, försöka dra ner på rökat (vill inte bestämma att sluta helt för det funkar inte för mig) & äta hälsosamt!!! dra ner på tempot lite & njuta av familjen mera. göra saker som får mig att må bra, umgås med mina fina älskade vänner mer & läsa en bok i veckan!!!
det här kan nog gå...inga problem att hålla...hoppas jag!!!!

idag jobbar jag kväll, en kort kväll sådan. hinner inte ens bli varm innan jag får åka hem igen he he...men skönt så här en sån här dag när man funderar en massa...jag lyssnar på pink & bara njuter. staffan & matilda e på övervåningen, noah sover!!!

igår hade vi mia & company här en stund. lika underbart som alltid!!! vi åt mat, fika kaffe & glass & pratade en del men det va nog mest barnen som hördes, de hade såååå kul!!!







efter att de åkt satte jag igång med håret. jag skulle först avfärga det & sedan tona. hmmm...om madde tyckte hon såg ut som en morot i håret då vet jag inte vad jag såg ut som. usch, det va det vidrigaste färg jag sett. men när jag la i toningen blev det genast mycket bättre. 
i för sig så funderar jag fortfarande om jag gillar det eller inte, men staffan tycker att det e fint. han e glad att jag e lite ljusare i håret nu, han tycker alltid att jag ska vara så "svart". han kallar min nuvarande färg för kastanje brun...& så tyckte han att det framhävde mina ögon, mina kastanje bruna ögon.  


Kommentarer
Postat av: Grannen mitt emot (ej tvärs över!)

Oj, vad blir det för träning då? Beach 2010 kommer väldigt snabbt i år för mig så jag har köpt nya träningskläder iaf :P och ska börja mitt nya liv!



/Andreas

2010-01-03 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0