god morgon ♥

jaha, då kom det mera snö då. jag e då jäkligt trött på det, vill ha våren nu! e fortfarande lite sjuk, har även fått ont i öronen men det e som vanligt...
idag e jag iaf ledig, & har barnen hemma. petra & michaela har redan varit förbi en stund & kommer snart igen. tillsammans med barnen sedan...matilda längtar sååå...& jag med för den delen!!!

vill gå på bio ikväll men vet inte om jag orkar...tror inte staffan e sugen på att släppa iväg mig på tidiga bion & den sena blir nog liiiite för sent då jag jobbar imorgon & börjar klockan sju. dagens ilandsproblem!!!!

nä nu ska jag passa på & läsa ut sista boken ( så länge vi båda andas) i twilight serien medans noah sover & matilda leker mamma, pappa, barn med sina dockor....

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0