jag & noah...

...e hemma lite sjuka. jag e mest trött & lite snorig, noah har feber men e hur glad som helst. så länge han får sitta i knät på mig & så länge han får följa med överallt jag går, inklusive på toa....
jag kan säga så här...jag sparar massa cigg idag...han skriker nämligen bara jag tar på mig jackan...lill skrutt!

det blev rätt sent igår, vi åkte till västerås för new moon hade slutat gå i stan. gjorde inget, vi hade så trevligt i bilen. stackars åza bara som fick koncenrera sig på vägen, inge rolig väglag.
godis, popcorn, cola & underbara vänner & så klart new moon...en underbar slut på måndagen!!!!


Kommentarer
Postat av: åza

Vilken fruktansvärd bild! ser ut som jag har peruk och genomgår nån sorts behandling.. Men kul hade vi!! <3

2010-01-19 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0