morning...

lördag idag. jag jobbar kväll men sååå skönt så jag hinner vila upp mig lite innan. fortfarande sjuk, barnen e fortfarande snuviga & staffan e fortfarande trött.
jag gick upp med barnen imorse vid halv åtta, tänkte jag skulle låta staffan sova ut idag. så han blir lite gladare!!!! det behövs!!!
noah har strulat hela natten men jag har iaf kommit på va det beror på...han har ont i öronen!!! stackarn, jag vet verkligen hur hemskt det e att ha ont i öronen.
jag hör knappt med höger öra just nu & värken e verkligen verkligen hemskt. den e så påtaglig hela tiden, man kommer liksom inte ifrån. stackars stackars noah gubbe!!!

 

undra när jag får lite tid över idag så jag kan färga mitt hår????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0